-->
U3F1ZWV6ZTU2NjExMzY3MDVfQWN0aXZhdGlvbjY0MTMyODcxNDc2

موعد نزول النسخة اليابانية من فيلم كونان 22 جلاد زيرو

صباح او مساء الخير حسب الوقت اللي بتقرأ فيه البوست طبعا كلنا مستنيين فيلم كونان جلاد زيرو بفارغ الصبر واللى نزلت منه النسخة بالدبلجة الكورى من حوالى شهر بس زى مانتم عارفين محبي كونان بيفضلوا دايما النسخة اليابانى







 لانها بتعتبر النسخة الاخيرة وبردو عشان تفادى الاخطاء اللى في النسخة الكورى فموقع فلاش ميكس جابلكم موجز بسيط عن آخر أخبار الفيلم 22 "جلاد زيرو" : 


zero the enforcer
بوستر فيلم جلاد زيرو 


 أولا تم صدور نسخة أقراص DVD و Blu-ray يوم 3 /أكتوبر "امس" طيب اللى  بيسأل عن موعد صدوره مترجم بالدبلجة اليابانية  فربما انه يتأخر شوية علشان  يتم ترجمته إلى العربية لأنه حتى السنة اللى فاتت لما نزل الفيلم الـ 21 بنسخة ال Blu-ray استغرق حوالي 8 أيام تقريبا علشان ينزل على النت بس مش لترجمته إنما فقط لنزوله . 

فخلينا نقول معاد تقريبي ان شاء الله مش هتتأخر فيه النسخة اليابانية اتوقع انه فى الفترة من 20/10 حتى 25/10 هتكون متوفرة النسخة اليابانية مترجمة ترجمة احترافية 










اما بخصوص قصة الفيلم : فتدور أحداث القصة في قمة مبنى طوكيو حيث يحدث إنفجار مفاجئ يخلف عشرات الضحايا من رجال الشرطة، فيتم سجن المحقق النائم “موري كوغورو” كالمشتبه به الرئيسي في القضية للعثور على بصماته في مكان الحادث و بيانات في حاسوبه. كاميرات المراقبة في مكان الإنفجار تلتقط ظل “أمورو تورو”

 الذي يعمل في مكتب الأمن التابع للشرطة الوطنية، فيتعاون “كونان” معه لحل القضية و إثبات براءة “كوغورو”بعد اكتشافه أن “أمورو” هو الدافع الرئيسي للتسبب بكل هاته الحوادث !! 

تبدأ سلسلة حوادث غريبة في طوكيو سببها إرهاب إلكتروني، حيث ينفجر كل جهاز ذكي أو آلة كهرومنزلية متصلة بالإنترنت. يقوم المجرم بإختراق نظام “وكالة ناسا للأنباء الفضائية” ليحاول إسقاط مسبار فوق مركز الشرطة في طوكيو انتقاما منهم، مهددا بحدوث أبشع حادثة ستشهدها اليابان.





الاسمبريد إلكترونيرسالة